Dec 2, 2004

Masuk Semester 5

2 DISEMBER 2004, berakhirnya aktiviti pendaftaran semester baru aku.. kolej yang cukup meyusahkan. Segala proses adalah manual dan macam cibai. Aku sampai naik tension siot. Paling pelik member aku nih result CGPA dari 2 point something turun jadi 1.5! So member nih tak puas hati pergi recheck. Recheck kali pertama pointer naik jadi 1.7 then dier punya pening suruh recheck kali kedua, perghh pointer naik jadi 2.0!! What the fuck??

Walau apa pun aku tetap bersyukur kerana pointer aku still dalam area yang boleh kata selamat dan aku tak menerima sebarang masalah repeat paper atau pointer salah cetak semenjak dari semester pertama sampai sekarang. Alhamdulillah dan naik semester 5. Jadik senior la katakan... tahun 2005 aku nak bikin perkara-perkara gila dan pelik. So watchout you there!!

Home